נהלו את תהליך המכירה מקצה לקצה. החל משלב הצעת המחיר, דרך הזמנת הלקוח, האספקה ותעודת המשלוח והחיוב באמצעות חשבונית מס.

img

בקצרה

מערכת לניהול מכירות מספקת מגוון רחב מאוד של פתרונות, עבור כלל התהליכים והפעולות הנוגעים תהליך המכירה ולניהול לקוחות. מערכת מכירות CRM היא מודול של תוכנת SAP Business One, אשר מותאם במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים.

איך מערכת לניהול מכירות תורמת לעסקים?

תוכנת ניהול מכירות היא כלי רב עוצמה, שיכול לעזור לכם לזרז את הצמיחה העסקית שלכם באמצעות יכולות של ניהול, בקרה וסנכרון נתונים, אוטומציה של משימות יומיות ועוד, תוך מיצוי מוחלט שיתוף פעולה בין צוותים ומחלקות.

מערכת מכירות אוספת, מארגנת ומנהלת את כל המידע הקשור ללקוחות שלכם, כך שתוכלו לעקוב אחר מסע הלקוח הספציפי של כל אחד ואחת מהם, לייעל את התקשורת, לשפר את חווית הלקוח ולשפר את ניהול הנתונים.

המערכת מסייעת להמיר לקוחות פוטנציאליים ללקוחות, להגדיל את בסיס הלקוחות שלכם ולשפר את הקשר איתם. שלל הפתרונות שהיא מציעה, מאפשרים לכם לנהל את מערך המכירות במקום אחד מרכזי, לעקוב אחר הזדמנויות מכירה ולהיות תמיד מעודכנים לגבי מצבכם, כך שתוכלו גם לתכנן קדימה.

ניהול הזדמנויות מכירה עם מערכת מכירות CRM

בזכות המערכת, לא תפספסו אף הזדמנות ותוכלו תמיד לפעול במהירות. היא מסייעת לחזות את פוטנציאל העסקאות ולנתח תוצאות מכירה וגם לחזות הכנסות ורווח צפויים על ידי הזנת מידע כמו נפח מכירות, לקוחות, מתחרים, תאריכי סגירה ושלבי מכירות.

כאשר תזהו הזדמנויות מכירה, תמצאו במודול את כל המסמכים הדרושים לפעולה הבאה שלכם: הסכמי מסגרת, הצעות מחיר, הזמנות, תעודות משלוח, החזרות, חשבוניות מס, זיכויים, מקדמות וקבלות. את המסמכים ניתן להדפיס או לשלוח באמצעות דוא"ל ללקוחות.

תכונות עיקריות

ניהול בקרה ומעקב על מכירות
ניהול תהליך המכירה מתבצע באמצעות מגוון נתונים, אשר נוגעים לשלבים שונים של תהליך המכירות. בנתונים ניתן לבצע התאמה אישית באופן שיענה על הצרכים שלכם ויספק תמונה של פעילות המכירות בעסק. ניתן לייצר ולנהל נתוני לקוחות במסכים ידידותיים למשתמש, לעקוב אחר מידע חשוב כמו יתרות לקוחות, קווי אשראי, הנחות מיוחדות, פרטי בנק וכרטיס אשראי, להעביר אוטומטית נתונים המאוחסנים ברשומה הראשית של הלקוח לעסקאות רלוונטיות כמו הצעות מחיר, הזמנות או משלוחים. מאגרי הנתונים, אשר מתעדכנים בזמן אמת, מאפשרים בקרה יעילה של התהליכים השונים. בין השאר, תוכלו להתעמק בהיסטוריית המכירות ולהתאים את המלאי והייצור שלכם מראש. סאפ ביזנס וואן זמינה במודל ענן או בהתקנה מקומית עם: אפשרויות גמישות של פריסה בענן ציבורי, פרטי או היברידי תשתיות ענן מתקדמות חיסכון בהוצאות תפעול ותשתית עם מודל הענן
תוכנת ניהול מכירות עם גמישות שתתאים לעסק
המודול של מערכת מכירות CRM גמיש, ומאפשר לכם לבחור בדיוק באיזה פתרונות להשתמש ומתי. אתם יכולים לצפות בנתונים ולבצע אוטומציות, בהתאמה אישית מוחלטת לצרכים שלכם ולמאפייני התחום בו אתם עוסקים. דוגמה לגמישות של תוכנת ניהול מכירות: היא כוללת כלי של ניהול קמפיינים, אותו ניתן להתאים לעסק שלכם באופן מוחלט. זהו כלי פשוט לשימוש, אשר מאפשר להגדיר ולבצע קמפיינים שיווקיים, לפלח קהלי יעד על סמך מיקום, תעשייה, היסטוריית רכישות ועוד. כל המידע מהקמפיינים נאגר ונשמר, וניתן לצפות בו על פי העדפות אישיות של כל משתמש. באופן דומה, את כל אחד מחלקי המערכת אפשר להתאים לתהליכים ולמדיניות שלכם. עבור עסק קטן או בינוני, הגמישות חשובה מאוד. אלה עסקים דינמיים מאוד, שצריכים להתמודד עם תנודתיות ושינויים. מערכת גמישה מאפשרת לעבור תקופות קשות, וחשוב מכך – להוציא את המקסימום מתקופות טובות. אם תשתמשו בה, תהיו תמיד ערניים ומודעים יותר למגמות משתנות במכירות, שיווק וקשרי לקוחות, וכך תוכלו לפעול בצורה הטובה ביותר ולנהל תקציבים בהתאם.

יתרונות עיקריים של תוכנה לניהול מכירות

מנהל את כל המידע הקריטי של הלקוחות שלך במקום אחד
קבלת גישה למידע חיוני באופן מיידי.
מעקב אחר תהליך המכירה החל מהמפגש הראשוני עם הלקוח ועד לסגירת העסקה
קבלת שקיפות ושליטה מלאה על כל תהליך המכירה
קבלת תמונת מצב בזמן אמת של העסק עם ממשק גמיש, מודולרי ופשוט
ניתוח, חיזוי ומעקב באמצעות דוחות מותאמים

שאלות נפוצות על תוכנה לניהול מכירות

מונה טורס - עובד אלבנק, סמנכ"ל כספים
"בזכות SAP Business One יש לנו אפשרויות מגוונות, כמעט אינסופיות, של הפקת נתונים ובקרה על פעילות החברה בזמן אמת"
מונה טורס - עובד אלבנק, סמנכ"ל כספים
T&M - רונן גטר, מנהל הכספים של קבוצת T&M ישראל
"חיפשנו מערכת מיחשוב עם דגש על נושא הבילינג. בחרנו במערכת SAP Business One לאחר שמצאנו אותה כמתאימה ביותר לצרכי החברה ולממדיה"
T&M - רונן גטר, מנהל הכספים של קבוצת T&M ישראל
שמחה זה אנחנו - זוהר בן שושן, בעלים ומנכ"ל
"הפתרון של Menhel4U סיפק לנו את החיבור המושלם עם המערכת של סאפ, מדובר במערכת יעילה, פשוטה ופרקטית, שמגיעה עם מעטפת שירותית ותמיכה טובה, שגם נבדקה מול חלופות אחרות בשוק וקיבלה את האמון שלנו"
שמחה זה אנחנו - זוהר בן שושן, בעלים ומנכ"ל

צרו קשר בנוגע לפתרון תוכנה לניהול מכירות

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.