נהלו את תזרים המזומנים של העסק ביעילות קבלו תובנות נבונות והחלטות מושכלות

יבוא דפי בנק

בקצרה

בעידן הדיגיטלי, תוכנה לניהול תזרים מזומנים היא כלי הכרחי עבור עסקים שמחפשים דרכים למקסם את היעילות הפיננסית. התוכנה שלנו מפשטת את המורכבות של ניתוח התזרים, ומאפשרת לעסקים לבצע תחזיות על פי תרחישים שונים ולנהל משאבים ביעילות.

הפלטפורמה מגיעה עם ממשק הידידותי למשתמש, כלי ניתוח מתקדמים ויכולות חיזוי חכמות, במטרה לסייע לכם לקבל החלטות מושכלות ומבוססות נתונים.

יתרונות עיקריים

  • יציבות עסקית – עם בקרה פיננסית משופרת, אין צורך לפעול על פי אינטואיציות ולהרגיש שאתם מהמרים. כל הפעולות הפיננסיות ידועות בזמן אמת, והעסק נשאר תמיד על המסלול הנכון.
  • יעילות ודיוק – אוטומציה מפחיתה את הסיכון לשגיאות באיסוף נתונים והתאמות בנקים. על ידי ביטול הצורך בהזנה וחישובים ידניים, כולם יכולים לפעול ביעילות משופרת.
  • תכנון מושכל – בעזרת חיזוי תזרים מזומנים מדויק, עסקים יכולים לתכנן טוב יותר את הצמיחה, ההשקעות והמלכודות הפיננסיות הפוטנציאליות.
  • ניהול סיכונים – על ידי זיהוי דפוסים ומגמות, קל יותר לזהות ולהעריך סיכונים, וכך להגיב בהתאם וליזום דרכים לצמצום או מניעת הסיכונים.
  • חיסכון בזמן ובעלויות – אוטומציה של תהליכים פיננסיים חוסכת זמן, מפחיתה עלויות תפעול ומקדמת חלוקת משאבים בריאה ונכונה.
  • החלטות מונעות נתונים – בעזרת ניתוחים ותובנות מעמיקות, עסקים קטנים ובינוניים יכולים לקבל החלטות טובות שמניעות עמידה ביעדים ועלייה ברווחים.

ניהול תזרים מזומנים כבר לא צריך להוות מטרד

תוכנת תזרים המזומנים שלנו היא הפתרון האולטימטיבי לניהול הפיננסי בטווח הקצר והארוך. היא מתממשקת עם מערכות אחרות של הארגון וניתנת להרחבה בהתאמה אישית, כך שהיא למעשה גדלה במקביל לצמיחת העסק.

היפרדו מחוסר הוודאות וספקו לעסק את התנאים הטובים ביותר לשגשג, עם תוכנה שמחזירה את השליטה לידיים שלכם. לאחר הטמעה פשוטה ומהירה, תוכלו באופן מיידי לנצל את היתרונות ולראות את השינוי.

תכונות עיקריות

יתרונות עיקריים

שליטה מלאה על הכסף שלכם
נתוני כל החברות וכל החשבונות נמצאים במקום אחד
ממשק משתמש פשוט וקל לתפעול
הנתונים נגישים בכל זמן ומכל מקום
תשלום חודשי קבוע ללא התחייבות
הנתונים מועברים באופן אוטומטי ל-ERP

שאלות נפוצות

img
נתגז - גיל קשאני, מנמ"ר
הטמענו את התוכנה בארגון לניהול כל תהליכי המלאי הרכש והכספים.
נתגז - גיל קשאני, מנמ"ר
מונה טורס - עובד אלבנק, סמנכ"ל כספים
"בזכות SAP Business One יש לנו אפשרויות מגוונות, כמעט אינסופיות, של הפקת נתונים ובקרה על פעילות החברה בזמן אמת"
מונה טורס - עובד אלבנק, סמנכ"ל כספים
פריים סנס רו"ח - ורד ויינשטיין, חשבת
"החיבור למערכת מאפשר קישוריות מלאה של כלל מערכות הארגון למערכת מרכזית, ומקנה לעובדים יכולת להפיק את הנתונים בלחיצת כפתור אחת וללא צורך בשימוש בדוחות אקסל"
פריים סנס רו"ח - ורד ויינשטיין, חשבת

צרו קשר בנוגע לפתרון

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.